הדברה בקריות

                                                      

הדברה בקריות – על השיטות השונות

סוגי הדברה שונים קיימים היום בשוק ההדברה. גם הדברה בקריות יכולה להתבצע במגוון שיטות וסגנונות. אבי המדביר מציע שיטות הדברה המתאימות לכל מיני לקוחות ומתאים זאת לפי רצונותיהם והעדפותיהם האישיות. בואו וננסה קצת להבין את המושגים בשטח ההדברה הטבעית.

 הדברה בקריות – שיטות שונות להדברה

 בשנים האחרונות העולם עובד בהדרגה להדברה בשיטות טבעיות ללא רעלים. עד לפני שנים ספורות ההדברה הקלאסית היית העל ידי ריסוס חומרים שממתים את המזיקים. היה צורך בפינוי הבית בעת ההדברה וכן בהמתנה של יום או יומיים עד לכניסה המחודשת לבית לשם אוורור וניקוי שאריות חומרי הריסוס.כיום ישנן שיטות הדברה חדשניות, טבעיות יותר ופחות מזיקות לסביבה.

 הדברה בקריות יכולה להיות גם הדברה ירוקה!

 לאחרונה, גם תעשיית ההדברה בארץ הבינה שגל של איכות סביבה וחשיבה ירוקה נכנס ונטמע כמעט בכל תחום רלבנטי. תעשיית ההדברה פיתחה שיטות ירוקות להדברה, שיטות אלו הופכות הדברה בקריות לטבעית יותר ומזיקה פחות.

 חומרים הנמצאים בשימוש בהדברה ירוקה

 חלק גדול מההדברה הירוקה מבוסס על שימוש בחומרים אשר יכולים להיקרא גם “תרופות סבתא”. מדובר בשימוש בצמחי תבלין מסוימים וגם בגידולים אחרים אשר יכולים להרתיע מזיקים כאלו ואחרים בזכות ריחם המיוחד. לדוגמא: צמח הציפורן, לבנדר, קינמון, צמח הנענע, רוזמרין ועלי דפנה. צמחים אלו ואחרים מפיצים ריח עז הנמשך למרחוק וגורמים למזיקים מסוימים לבצע ‘ אחורה פנה’.

 מעניין לדעת שגם חליטה של טבק המפיקה חומרים ניקוטיניים יעילה מאד בהרחקת מזיקים ומדבירים מקצועיים עושים בה שימוש כשהם מבצעים הדברה בקריות בשיטה הירוקה.

 כדי להגן על גידולים מסוימים נוהגים לשתול לידם, כבר בשתילה הראשונית צמחים מרחיק חרקים כמו חרצית, שום, מרווה מתוך הידיעה שישנם צירופים של צמחים שכאשר הם נשתלים זה לצד זה אין צורך בהדברה משום סוג שהוא. צמחים אלו פשוט מגנים על הגידולים.

 רמת הרעילות בהדברה רגילה מול הדברה ירוקה

חשוב לדעת שהגבול בין חומרים הנקראים ‘טבעיים’ ואורגניים’ לבין חומרי הדברה כימיים אינו תמיד ברור אך מה שברור הוא שרמת הרעילות בין חומרים טבעיים לאלו הכימיים ברורה ומוכחת בוודאות.

 אבי המדביר 054-4386025 מבצע הדברה בקריות , הדברה ירוקה וטבעית!!